image
image

چهل و سومین سالروز تأسیس زنجیره تولید گوشت مرغ پیگیر

خرداد ماه 98

  • در روز هفدهم ماه مبارک رمضان و به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالروز تأسیس زنجیره یکپارچه تولید گوشت مرغ پیگیر مراسمی باشکوه به همراه ضیافت افطاری ، با حضور اقایان دکتر تربتی نژاد نماینده محترم مردم گرگان و اق قلا در مجلس شورای اسلامی ، حجه الاسلام و المسلمین حاج آقای معصومی مسئول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد استان و جناب اقای مرگدری مشاور استاندار و جمعی از مدیران کل و رؤسای سازمان ها و نهادهای استان گلستان و همچنین رؤسای ادارات شهرستان های گرگان ، آق قلا و کردکوی در محل هتل گلریزان برگزار گردید.
  • در این مراسم پس از تلاوت ایاتی چند از کلام ا.. مجید و عرض خیر مقدم به مدعوین ، حجه الاسلام و المسلمین حاج اقای معصومی و جناب اقای دکتر تربتی نژاد ضمن بیاناتی چند پیرامون توجه به چرخه تولید و اشتغال در سال حمایت از کالای ایرانی از خدمات تولیدی و اشتغالزایی مدیران و کارکنان شرکت تقدیر نمودند.
  • در پایان مراسم نیز جناب اقای مهندس افشین اردلان مدیرعامل شرکت ضمن معرفی واحد ها و ظرفیت های موجود در شرکت ، به بیان مشکلات پیش روی این صنعت استراتژیک پرداخته و خواستار توجه و مساعدت بیشتر مسئولین نسبت به زنجیره های تولید گوشت مرغ شدند .